söndag 23 december 2012

Idag var det en snöig dag

Vi började dagen med lite pulka åkning och fort gick det :) sedan gick vi om och drack varm choklad och lite fika. Senare på eftermiddagen så åkte jag iväg för att köpa klart klapparna till mina rara barn. Nu återstår bara det sista inför julafton och jag tror att det kommer bli en bra jul trotts allt. :)

Pratade med min sambo en sväng på telefonen och det känns jobbigt att höra honom ledsen, men jag förstår honom med. Man önskar ju att han kunde vara hemma och vara med oss.
Men nästa år så ska vi vara tillsammans och bara ha det bra. Det finns ingen som kan förstöra det, det ska jag se till.

Nej nu ska jag sova, det är ju en dag imorgon med och jag har ju vart lite dålig på att skriva här i ett par dagar. Fy skäms på mig :)

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar