torsdag 27 december 2012

Då var man hemma igen...

Idag lämnade jag Stockholm med fullproppad bil, och begav mig hem till mitt ensamma hem. Men måste man så måste man. Jag har haft en trevlig tid i Stockholm med en del av familjen, och vart och hälsat på min sambo på anstalten. Man har haft fullt upp hela tiden känns det som, men det är bättre det än att bara sitta som jag gör nu ensam och inget att göra.
Men tur var det väl ändå att mina kids fick ett Nintendo Wii av tomten, så jag kan ju sysselsätta mig med det på nätterna när tankarna kommer :)

Men jag undrar vem det är som har skottat av min gård utanför huset? Man kan ju nästan tro att det inte har kommit någon snö alls här. Men det fick jag ju bekräftat av en annan vän att det hade det gjort och även så pass att man behövt skotta. Men på min gård var det Max 1 mm på backen. Vilket jag då undrar, snöar det här men inte på min gård eller uppfart??? Skumt är det men tackar denna vänliga själv som gjort det. Det var guld värt att slippa det när man kom hem :)

Tack för det!

Nej nu ska jag ta ut mina dogs en sväng sedan ska jag iallafall testa super Mario på Wii kidsen har ju spelat hela kvällen så då borde det vara ganska kul....

Hörs lite senare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar