torsdag 3 januari 2013

Seg dag...

Imorse när jag vakna hade jag värdens ryggvärk och var fortfarande svin trött.
Men det är väl kanske inte så konstigt när minstingen blev väckt mitt i natten och höll låda ca 1,5 timme. Sedan så hade man alla stora barn i min säng vilket betydde att man typ haft 50 cm att ligga på. Med andra ord, min natt har inte vart bra.

Och jag som skulle ha gjort så mycket idag. Skulle behöva börja rensa i källaren och gå igenom och packa ordning allt så det är klart tills flytten.
Och för att se vad som ska vara kvar och vad vi kan sälja och vad som ska slängas.
Jag har ganska mycket att stå i ett tag fram över, det ända som är problem är att man inte fått tag på kartonger än.
Men det ska nog lösa sig iallafall.

Känns väldigt bra iallafall att vi tagit detta beslut nu, och allt kan bara bli så mycket bättre....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar