onsdag 16 januari 2013

Det är roligt nästan jämt när man är ensam

Ikväll har jag känt mig rädd igen. Och det känns inget vidare att gå och sova när man inte vet vad det är som man är rädd för. När jag var ute sista vändan så va det något som var på tomten intill, men jag såg inte vad. När jag sedan hade gått in och hade kollat klart på ett program på tv, och var i badrummet så lät det som om någon/ något var på antingen garaget eller soptunnorna. Tycket det var konstigt eftersom jag inte hört något utanför på väldigt länge. Gick ut en vända till men med ficklampa denna gång och det fanns inget där. Det snöar lite men det finns inte ett enda nytt spår på min tomt.

Jag gick in och ner i källarn för att häng lite tvätt och hörde då igen en massa konstiga ljud utanför källardörren. Och det konstigaste är att mina hundar reagerar inte.

Så man blir bara lite nojjig är det inbillning eller har jag missat något ute???

Hmm och jag som verkligen behöver sova. Har ju inte lite som ska göras utan det är både samtal och möten som står på schemat och det är ju inte kul att sitta med John blunds sömn grus i ögonen och gäspa hela tiden.

Hade faktiskt vart lite skönt att haft sin sambo hemma när man känner sig rädd.

Men men man får väl se hur många timmars sömn man lyckas få inatt......

Godnatt alla som kan ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar